Warunki gwarancji TuffStuff
- Sprzedawca w imieniu BACHA SPORT (dalej „Gwaranta”) udziela gwarancji na produkt(y) zawarte w pakiecie sprzedażnym (dalej „Produkt”).
- BACHA SPORT z siedzibą, w Gliwicach (44-164) przy ul. Kozielskiej 439 gwarantuje Nabywcy poprawne działanie towaru, na który została wystawiona niniejsza karta gwarancyjna, pod warunkiem użytkowania go zgodnie z przeznaczeniem oraz zasadami określonymi w instrukcji obsługi doręczonej Nabywcy wraz z tym towarem.
- Gwarant zobowiązuje się, że w stosownym czasie usunie bezpłatnie wszelkie wady materiałowe, konstrukcyjne i wykonawcze, w drodze naprawy lub jeśli Gwarant stwierdzi taką konieczność – dokona wymiany Produktu. W szczególnie uzasadnionych wypadkach, związanych z koniecznością sprowadzenia z zagranicy elementów lub podzespołów bądź ze szczególnie skomplikowanym lub trudnym do naprawy albo zdiagnozowania uszkodzeniem, termin naprawy może ulec przedłużeniu o okres niezbędny do wykonania obowiązków gwarancyjnych.
- Gwarant nie będzie ponosić odpowiedzialności za serwis gwarancyjny, jeżeli wymagane naprawy nie mogą być wykonane z powodu restrykcji importowo-eksportowych na części zamienne i/lub innych przepisów prawnych czy też nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających przeprowadzenie naprawy.
- Decyzja Gwaranta odnośnie zasadności zgłaszanych usterek jest decyzją ostateczną.
- Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg z chwilą zakupu Produktu przez pierwszego użytkownika końcowego. Produkt może składać się z wielu odrębnych części i każda z nich może posiadać inny okres gwarancji. Ponadto czas gwarancji jest uzależniony od producenta Produktu i sposobu jego użytkowania. Okres gwarancji w przypadku sprzętu TuffStuff wynosi:
- 60 (sześćdziesiąt) miesięcy, w przypadku użytku domowego;
- 24 (dwadzieścia cztery) miesiące gwarancji, w przypadku zastosowań komercyjnych, pół-komercyjnych (semi/light commercial).
- Gwarancją nie są objęte elementy eksploatacyjne, takie jak: linki, paski, elementy gumowe, pasy, uchwyty z gąbki, pedały sprężyny, powłoka lakiernicza, itp.
- Gwarancją nie są objęte uszkodzenia sprzętu powstałe w wyniku:
- niewłaściwego użytkowania i przechowywania sprzętu;
- niewłaściwej konserwacji;
- dokonywania samodzielnych napraw bez zgody i konsultacji z Autoryzowanym Serwisem;
- użytkowania niezgodnego z przepisami bezpieczeństwa;
- dokonywania samodzielnych zmian lub przeróbek konstrukcyjnych;
- uszkodzeń powstałych wskutek naturalnego, częściowego lub całkowitego zużycia towaru zgodnie z właściwościami albo przeznaczeniem towaru;
- wad lub uszkodzeń, które wystąpiły na skutek pożaru, trzęsienia ziemi, powodzi, uderzenia pioruna bądź innych klęsk żywiołowych, zanieczyszczenia środowiska oraz nieregularnych dostaw prądu;
- przekroczenia dopuszczalnej masy obciążeń dla danego produktu. Informacja o maksymalnym obciążeniu znajduje się w Instrukcji Obsługi oraz na Produkcie;
- przekroczenia dopuszczalnej masy ćwiczącego dla danego Produktu.
- Użytkowanie produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem oraz warunkami określonymi w Instrukcji Obsługi powoduje utratę Gwarancji.
- Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za szkody materialne i fizyczne powstałe w następstwie użytkowania Produktu niezgodnie z warunkami użytkowania, niesprawnego oraz niezgodnie z przepisami bezpieczeństwa.
- Nabywca ma obowiązek zgłosić Produkt wykazujący wady do 14 dni od momentu pojawiania się usterki. Wszelkie koszty związane z zapewnieniem transportu, bezpiecznego opakowania, ubezpieczeń i innym ryzykiem ponosi klient.
- Roszczenia Nabywca zgłasza za pośrednictwem Sprzedawcy towaru.
- Wszelkie wadliwe Produkty lub części, które wymieniono stają się własnością Gwaranta.
- Karta Gwarancyjna bez wpisanego Produktu, daty sprzedaży, pieczątki i podpisu Sprzedawcy jest nieważna.
- W przypadku zakupu Produktu drogą internetową Karta Gwarancyjna nie jest podbita, a podstawą gwarancji jest dowód zakupu (faktura VAT, paragon, WZ).
- Duplikaty podbitych Kart Gwarancyjnych nie będą wydawane.
- Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
- Gwarancja jest ważna tylko na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- opis usterki najdokładniej jak potrafisz wraz z modelem produktu
- fakturę lub paragon zakupu
- zdjęcia usterki
Ogólne zasady gwarancji i usługi posprzedażne
Lista dodatkowych usług posprzedażnych świadczonych odpłatnie:
1. Serwisowanie sprzętu
2. Konserwacja sprzętu
3. Usuwanie usterek i wad nieobjętych rękojmią lub gwarancją
4. Sprzedaż dodatkowego wyposażenia lub części zamiennych do oferowanego towaru
Aby skorzystać z powyższych usług, należy skontaktować się z Serwisem pod numerem telefonu: 32 270 16 15.