Skontaktuj się z nami: Call Us Icon Dzwoń: 32 302 97 10 Contact Us Icon Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Lifetime
Tuff Stuff - profesjonalny sprzęt fitness z USA
×
 x 

Twój koszyk jest pusty
Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Warunki gwarancji TuffStuff

  1. Sprzedawca w imieniu BACHA SPORT (dalej „Gwaranta”) udziela gwarancji na produkt(y) zawarte w pakiecie sprzedażnym (dalej „Produkt”).
  2. BACHA SPORT z siedzibą, w Gliwicach (44-164) przy ul. Kozielskiej 439 gwarantuje Nabywcy poprawne działanie towaru, na który została wystawiona niniejsza karta gwarancyjna, pod warunkiem użytkowania go zgodnie z przeznaczeniem oraz zasadami określonymi w instrukcji obsługi doręczonej Nabywcy wraz z tym towarem.
  3. Gwarant zobowiązuje się, że w stosownym czasie usunie bezpłatnie wszelkie wady materiałowe, konstrukcyjne i wykonawcze, w drodze naprawy lub jeśli Gwarant stwierdzi taką konieczność – dokona wymiany Produktu. W szczególnie uzasadnionych wypadkach, związanych z koniecznością sprowadzenia z zagranicy elementów lub podzespołów bądź ze szczególnie skomplikowanym lub trudnym do naprawy albo zdiagnozowania uszkodzeniem, termin naprawy może ulec przedłużeniu o okres niezbędny do wykonania obowiązków gwarancyjnych.
  4. Gwarant nie będzie ponosić odpowiedzialności za serwis gwarancyjny, jeżeli wymagane naprawy nie mogą być wykonane z powodu restrykcji importowo-eksportowych na części zamienne i/lub innych przepisów prawnych czy też nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających przeprowadzenie naprawy.
  5. Decyzja Gwaranta odnośnie zasadności zgłaszanych usterek jest decyzją ostateczną.
  6. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg z chwilą zakupu Produktu przez pierwszego użytkownika końcowego. Produkt może składać się z wielu odrębnych części i każda z nich może posiadać inny okres gwarancji. Ponadto czas gwarancji jest uzależniony od producenta Produktu i sposobu jego użytkowania. Okres gwarancji w przypadku sprzętu TuffStuff wynosi:
    1. 60 (sześćdziesiąt) miesięcy, w przypadku użytku domowego;
    2. 24 (dwadzieścia cztery) miesiące gwarancji, w przypadku zastosowań komercyjnych, pół-komercyjnych (semi/light commercial).
  7. Gwarancją nie są objęte elementy eksploatacyjne, takie jak: linki, paski, elementy gumowe, pasy, uchwyty z gąbki, pedały sprężyny, powłoka lakiernicza, itp.
  8. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia sprzętu powstałe w wyniku:
    1. niewłaściwego użytkowania i przechowywania sprzętu;
    2. niewłaściwej konserwacji;
    3. dokonywania samodzielnych napraw bez zgody i konsultacji z Autoryzowanym Serwisem;
    4. użytkowania niezgodnego z przepisami bezpieczeństwa;
    5. dokonywania samodzielnych zmian lub przeróbek konstrukcyjnych;
    6. uszkodzeń powstałych wskutek naturalnego, częściowego lub całkowitego zużycia towaru zgodnie z właściwościami albo przeznaczeniem towaru;
    7. wad lub uszkodzeń, które wystąpiły na skutek pożaru, trzęsienia ziemi, powodzi, uderzenia pioruna bądź innych klęsk żywiołowych, zanieczyszczenia środowiska oraz nieregularnych dostaw prądu;
    8. przekroczenia dopuszczalnej masy obciążeń dla danego produktu. Informacja o maksymalnym obciążeniu znajduje się w Instrukcji Obsługi oraz na Produkcie;
    9. przekroczenia dopuszczalnej masy ćwiczącego dla danego Produktu.
  9. Użytkowanie produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem oraz warunkami określonymi w Instrukcji Obsługi powoduje utratę Gwarancji.
  10. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za szkody materialne i fizyczne powstałe w następstwie użytkowania Produktu niezgodnie z warunkami użytkowania, niesprawnego oraz niezgodnie z przepisami bezpieczeństwa.
  11. Nabywca ma obowiązek zgłosić Produkt wykazujący wady do 14 dni od momentu pojawiania się usterki. Wszelkie koszty związane z zapewnieniem transportu, bezpiecznego opakowania, ubezpieczeń i innym ryzykiem ponosi klient.
  12. Roszczenia Nabywca zgłasza za pośrednictwem Sprzedawcy towaru.
  13. Wszelkie wadliwe Produkty lub części, które wymieniono stają się własnością Gwaranta.
  14. Karta Gwarancyjna bez wpisanego Produktu, daty sprzedaży, pieczątki i podpisu Sprzedawcy jest nieważna.
  15. W przypadku zakupu Produktu drogą internetową Karta Gwarancyjna nie jest podbita, a podstawą gwarancji jest dowód zakupu (faktura VAT, paragon, WZ).
  16. Duplikaty podbitych Kart Gwarancyjnych nie będą wydawane.
  17. Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
  18. Gwarancja jest ważna tylko na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Jak zgłosić reklamację?
 
Prześlij nam:
  • opis usterki najdokładniej jak potrafisz wraz z modelem produktu
  • fakturę lub paragon zakupu
  • zdjęcia usterki

Ogólne zasady gwarancji i usługi posprzedażne

1. Wszystkie produkty sprzedawane w Sklepie są nowe i objęte gwarancją producenta lub importera zgodnie z obowiązujacym prawem. 
 
2. Wraz z przesyłką dostarczany jest list przewozowy, który należy zachować. W przypadku reklamacji będzie on służył, jako dowód zakupu. Przy okazji pierwszej naprawy zostanie podbita karta gwarancyjna.
 
3. W przypadku awarii zakupionego sprzętu podczas użytkowania Klient jest zobowiązany skontaktować się telefonicznie z punktem serwisowym przy ul. Kozielskiej 439 w Gliwicach, tel.: 032 270 16 15, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Serwis jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30-15.30.
 
4. Do punktu serwisowego uszkodzony towar należy wysłać wraz z wydrukowanym, czytelnie wypełnionym i podpisanym formularzem zgłoszenia reklamacyjnego. Reklamowany produkt Kupujący wysyła kompletny z całym wyposażeniem (chyba, że po rozmowie z Serwisem podjęte zostana inne ustalenia) i dowodem zakupu (paragon fiskalny, faktura lub list przewozowy kuriera).
 
5. WAŻNE: Nie przyjmujemy do reklamacji towarów uprzednio niezgłoszonych telefonicznie.
 
6. Szczegółowe warunki gwarancji znajdują się w regulaminie (kliknij aby przejść do regulaminu)

 

Lista dodatkowych usług posprzedażnych świadczonych odpłatnie:

1. Serwisowanie sprzętu

2. Konserwacja sprzętu

3. Usuwanie usterek i wad nieobjętych rękojmią lub gwarancją

4. Sprzedaż dodatkowego wyposażenia lub części zamiennych do oferowanego towaru

Aby skorzystać z powyższych usług, należy skontaktować się z Serwisem pod numerem telefonu: 32 270 16 15.

KIM JESTEŚMY

W branży, w której wiekszość dostawców jest obecna mniej niż 10 lat i nie posiada własnej, kompleksowej linni produkcyjnej, firma TuffStuff udowadnia niezbicie, iż ogromne i rzetelne zaangażowanie w każdy aspekt produkcji sprzętu, przekładające się na ciągłe sukcesy, jest prawdziwe.

KONTAKT Z NAMI

tel:  +48 32 302 97 10
fax: +48 32 302 97 18

info@tuffstuff.pl

Kozielska 439
44-164 Gliwice, Polska

WSPARCIE KLIENTA

Nasi klienci są dla nas najważniejsi, zaraz po jakości naszych produktów. 

Służymy pomocą na każdym kroku: od zakupu po serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Skontaktuj się z nami jeżeli potrzebujesz naszego wsparcia. 

PORADY I WSKAZÓWKI

Montaż produktu sam w sobie jest bardzo prosty, niezależnie od tego jakiego typu jest to sprzęt.

Pytanie jednak, który z produktów jest odpowiedni dla Ciebie? Przeczytaj nasz poradnik aby dowiedzieć się więcej.